Followers

NAJWA LATIF BUAT SURPRISE!

Salam salam smua,
Sape je dalam Malaysia ni,
Bila sebut je nama
NajwaLatif
Dye buat muka BLUR? Ade ke?

TROLOLOLOL!

Kalau la nama NajwaLatif ni still baru untuk korang, try la get know her. Xrasa langsung pun yang dye ni sombong. Rasanya kalau korang search nama dye kat google, Encik Google akan bagi sebanyak banyaknya nama dye yang tertera kat Blog, Articles, Newspaper & Tv Show. Like i tell you before. She is AWESOME :)

( see, i told u already she is totally cute! )

Rasanya before this aku ade buat post pasal dye tapi lame lame dulu la, mse aku mulamula adore dye #love. Jap ehh, kita check sat.

Da lame minat dye tapi xsangka dapat suprise from her! Actually ni sume angkara Mr.HeartStolen! Nak tau cerita lebih lanjut Ikuti kisah ini :)

Iklan Sebentar . . .


( I love her *wink wink)

Hate to show this Picture-up! Uwaaa, aku JEALOUS Mr.HeartStolen dapat jumpe NajwaLatif dulu #dushhdushh. Kurang ahsam tol dye ni jumpe Najwalatif xajak aku. Menci menci menci #bweeeek Actually masa kami OTW nak pegi Stadium Merdeka masa Concert JB tu aku ingat dye tipu bila dye cakap dye main Twitter dgan NajwaLatif. Dye cakap dye nak buy something for NajwaLatif as present, aku pun layan je la kan. Ingatkan dye nak mainmain. Siap aku tolong pilihkan lagi TAG Justin Bieber tu. #tuptup, bila nampak je gambar NajwaLatif HOLD Justin Signature tu terus tergamam #sentap


... Muka muka yang merancang buat suprise tu. Dan aku plak xterpikir nak check Twitter Mr.HeartStolen beberapa hari tu. Kesian aku kena bahan dengan budak housemate lain.

( Click untuk TUMBESARAN si kecil )

Actually aku pun baru la tahu NajwaLatif ni da lame try react phone aku. Yang aku plak, mmang xangkat number yang aku xknal. Kesian dye bila pkir pikir balik. Bnyak kali ohh. Rasa ade satu malam tu dye call nak dekat berpuluh juga la, tapi aku da tido. Keesokan pagi hari nya tu pun dye call juga tapi yang kebetulan plak, kalu lepas Mr.HeartStolen call msty number tu pun msuk gak. Dan aku xsyak pape lagi masa ni. Sebelah petang, dalam pkul 4PM smething kot aku terdengar phone berbunyi lagi. Dalam hati da tergumam da 'siapa la ni erk?'. Disebabkan number yang sama keluar berulang kali kat phone, dengan rasa cuaknya aku pun angkat laa. Diawal talian, masing masing senyap. Aku tunggu orang sana bersuara, sebab kalu suara lelaki je mmang aku nak keluarkan suara 'Jantan' aku terus. HAHAHAHAA! Perbualan berikutnya ;Unknown: Hello. (*suara perempuan)
Me: Hello. Siapa ya? (*telan balik nak keluarkan suara jantan)
Unknown: Nak bercakap dengan Shafiqah Azni boleh?
Me: Iye, ini Shafiqah yang bercakap. Knape ye?
Unknown: Nak berkenalan boleh? (*sambil gelak kecil)
Me: Erkk... (*blur)

Kedengaran bunyi beralih phone

Unknown: Hello, ini NajwaLatif. @carlkusanagi want make a suprise for you. I want to sing One Less Lonely Girl by Justin Bieber. Hope you like-it.
Me : AAAAAAAAA! OMG, najwalatif!

Dengar je nama NajwaLatif aku terus menjerit, perkataan yang lain tu aku xdgar daa. Tangan start SHAKING, suara timbul tenggelam je masa ni :) Gila kau, NajwaLatif call tu. Bdak housemate yang lain sume keluar bilik tanya knape. I'm SPEECHLESS, nafas je kluar ' Naaaaajwaaa-h Laaaaatif-h '. Loudspeaker Loudspeaker, kami nak dengar juga. Dorang sempat rakam lagi.

One Less Lonely Girl ~ By NajwaLatif berkumandang ~


Sangat sedap suara dye nyanyi lagu One Less Lonely Girl version acoustic dye tu. Siap dengan guitar nye ok. Huhuhuhu :)

After that, ade la dalam 5minit kami berborak kosong. Serious xde idea, plus i'm SPEECHLESS & SHAKING on that time. Rse rugi plak xdapat tanye mcam macam mase tu kan, tee-hee :) Appreciate sangat usaha usaha mereka yang terlibat untuk suprise ni. Sakit jantung pun ade juga, nakal mereka mereka ni.

Dear NajwaLatif ,

Thanks dear, terharu sangat sudi & xberputus asa
call berkali kali. Thanks for the song, smpai bilabila
pun akan terngiang kat telinga ni. Loveyou #swag :)



Dear Mr.HeartStolen & Friends,

Pandai korang buat drama naa. Dapat korang, pulas telinga smpai putuih.
Ngeeh ngeeh, BTW thanks sngatsngat for the suprise. I'm LOVIN it.
Tapi lain kali bagi hint dulu tau, boleh kena HeartAttack tau? :)#appreciate
Proud to say, I'm among 29K NajwaLatif Awesome Fans! #muchlove

p/s: post ini telah ditaip pada tahun 2011. Mind my words and ejaan okey? :p